Buscador

Visiones de Julio Romero de Torres

Julio Romero de Torres, «Mujer con pistola», 1925 © 2024 by Museo Julio Romero de Torres
«Visiones de Julio Romero de Torres» apuesta por analizar desde un punto de vista iconográfico, la semiótica del mal entendido “andalucismo folclórico” de Romero de Torres, partiendo de una detallada lectura visual basada en la comparación de estereotipos femeninos en los cuadros del pintor cordobés.

A Tuna Compostelana no século XIX

Foto de Castelão nos tempos da Tuna Compostelana © 200 by Acuña
A investigação histórica sobre a guitarra deixa-nos aqui um exemplo de como a pesquisa musical é capaz de ilustrar processos sociais e políticos como, neste caso, a evolução do pensamento galeguista.Daí que seja imprescindível analisar e entender no seu contexto o papel da Casa da Tróia em favor da história da guitarra e da Galiza.

As orquestras de plectro (4): Vigo

Retrato de Emma Molins com guitarra (1887). Fonte: Nordmørsmusea. © 2024 by Isabel Rei Samartim
O mais interessante da vida artística de Ulibarri tem sido a formação duma orquestra de cordofones com mulheres, que era apresentada como “rondalla” feminina.

Guitarristas da Galiza na emigração (2)

Música prohibida de Juan Alais © 2024 by Isabel Rei Samartim
O elemento mais importante em torno do que girava a vida musical guitarrística em Buenos Aires entre 1870 e 1900 é a loja-armazém, escola, editora, oficina de construção e salão de música do baixo-minhoto Francisco Nuñez Rodríguez, a Casa Nuñez, mais tarde conhecida como Antiga Casa Nuñez.

Isabel Villanueva recibe en Cuenca el Premio Solán de Cabras

Isabel Villanueva © Estival de Cuenca
Actuará junto al pianista francés Ingmar Lazar en el Patio de la Limosna del Claustro de la Catedral de Cuenca el domingo 30 de junio.

Nuria María Sánchez Sánchez gana el VI Concurso Internacional de Composición María de Pablos 2024

Entrega de premios María de Pablo 2024 © Ayuntamiento de Segovia
La ganadora de este concurso de la Fundación Don Juan de Borbón ha recibido el premio por la obra 'Musas Sonoras'.

Mais guitarristas em Ourense (1). Ensino, intérpretes e orquestras

Frai Bento Feijó © Dominio Público / Wikipedia
As gaitas, a múseca de Moreiras, as parrandas de guitarras e frautas que foron chegando tocaban n-a eira alboradas e muiñeiras formando un feitizador conxunto, un concerto d'armunias estranas, algo ansi com'os murmuxos d'os aires e d'as augas n-as ribeiras e n-os montes d'as nosas aldeas.

Ricardo Freire Blanco, o virtuoso de Cedeira (2)

Desenho de Ricardo Freire Blanco © 2023 by Isabel Rei Samartim
O legado do guitarrista abrange áudios, vídeos, documentos, fotografias, cadernos de notas, cadernos de desenho, planos de construção, e a enorme partitoteca com todo o tipo de música para guitarra.Um tesouro com música do repertório clássico europeu e também da América Latina publicada nas décadas centrais do século XX.

O fundo guitarrístico de Pintos Fonseca (2). A música e as guitarras

Orquestra Samartim, com Pintos no centro de pé © by Marina Pintos-Fonseca / Museu da Pontevedra
A veneração de Javier Pintos por Beethoven é algo digno de comentário.Algumas das sonatas contêm longas e eruditas indicações de Pintos anotadas nas margens, sintoma de ter aprofundado no seu estudo.

O compositor, guitarrista e barbeiro ourensano Ramón Gutiérrez Parada (1874-1945)

Ramón Gutiérrez Parada (Ourense, 1874-1945) © 2021 by Isabel Rei Samartim
Ramón Gutiérrez Parada travou amizade com a Federazione Mandolinistica Italiana, a cujos concursos de composição enviou várias obras.As obras premiadas eram publicadas no órgão divulgador da federação.
Publicidad